پرش به محتوای اصلی

چند غذای ساده و سبک برای شام

برای همه ما پیش آمده‌ است که ذهنمان درگیر سوال “شام چی درست کنم؟” باشد و کلافه‌مان کند؛ همین امر باعث شد تصمیم بگیریم تا در دو بخش، غذاهای ساده و سبک با انواع پاستا و غذاهای ساده و سبک بدون پاستا را برای داشتن یک شام خوشمزه به شما معرفی کنیم.

غذاهای ساده و سبک با انواع پاستا

1

پاستا تالیاتلی با ماهی ادویه‌دار

یک غذای ساده که تنها 30 دقیقه زمان می‌برد تا آماده سرو شود؛ اگر دوست دارید یک غذای متفاوت با ماهی را امتحان کنید که سریع هم آماده شود، این غذا مخصوص شماست. فقط کافیست فیله ماهی مورد علاقه خود را طعم‌دار کنید و با سایر مواد مورد نظر خود مانند پیاز ورقه ورقه شده، سیر خرد شده، گوجه فرنگی و … مخلوط کنید تا سسی بی نظیر داشته باشید.

2

پاستا پروانه‌ای با سبزیجات

غذای بعدی لیست ما مناسب افراد گیاهخوار و وگان نیز می‌باشد؛ پاستا پروانه‌ای با سبزیجات یک غذای ساده است که می‌تواند در برنامه غذایی هفتگی شما جای داشته ‌باشد. یکی از مزیت‌های این غذا این است که می‌توانید به راحتی مواد اولیه آن را با سبزیجات مورد علاقه خود جایگزین کنید.

3

تالیاتلی ریحان با ژامبون خامه‌دار

یکی دیگر از غذاهای ساده مناسب برای زمانی که عجله دارید پاستا تالیاتلی با ژامبون خامه‌دار می‌باشد. مواد اولیه این غذا معمولا در آشپزخانه همه پیدا می‌شود؛ این پاسخ مناسبی برای حالا شام چی درست کنم، است.
برای پختن این غذا به ژامبون، سس خردل، پنیر پارمزان، آرد ذرت، ریحان تازه، خامه و پاستا تالیاتلی احتیاج دارید.

4

لینگوئنی با کدو سبز

اگر در آشپزخانه خود چند عدد کدو سبز، پاستا لینگوئینی، پنیر پارمزان، سیر و جعفری تازه دارید لینگوئینی با کدو سبز بهترین انتخاب برای شما است؛ یک غذای ساده و فوری که تنها در 10 دقیقه آماده می‌شود و طعم به یاد ماندنی دارد.

5

سالاد تند و پاستا پنیر

یک غذای کاملا متفاوت که مطمئنا از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد! برای درست کردن این غذا، پاستا گوش ماهی، پنیر بز، پونه کوهی، فلفل دلمه‌ای قرمز، روغن زیتون، فلفل قرمز و 25 دقیقه زمان لازم دارید. این سالاد تند می‌تواند تفاوت جذابی در سفره رنگی خانه شما ایجاد کند و جایش را در دل خانواده شما باز کند.

6

ماکارونی با قارچ

یک غذا با ماکارونی که در 30 دقیقه آماده می‌شود. مواد اولیه این غذا معمولا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود؛ یک بسته پاستا مته‌ای مانا، قارچ، پیازچه، خامه، سیر و پیاز از مهم‌ترین مواد اولیه برای درست کردن این غذای خوشمزه هستند.

7

پاستا پنه با سس تند

یک پاستا تند و سریع، مناسب خاص پسندان و طرفداران غذاهای تند که در 30 دقیقه با ساده ترین مواد آماده می‌شود. مقداری پاستا پنه، هویج، ریحان، نعنای تازه، گشنیز، جوانه لوبیا، روغن زیتون و سیر اصلی ترین مواد اولیه این غذای خوش‌طعم می‌باشند.

8

پاستا گوجه فرنگی

پیشنهاد می‌کنیم همیشه مقداری سس گوجه فرنگی در یخچال خود داشته باشید تا در مواقع ضروری، بتوانید انواع غذاهای ساده را درست کنید!
پاستا با سس گوجه فرنگی یکی از این غذاهای پرطرفدار و ساده می‌باشد که در 20 دقیقه آماده می‌شود. برای درست کردن این غذا می‌توانید از انواع مختلف پاستا استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما استفاده از پاستا مته‌ای مانا است.

9

اسپاگتی با فیله گوساله

خیلی از افراد، تجربه امتحان اسپاگتی با فیله گوساله را ندارند و تصور می‌کنند مدت زمان بیشتری برای طبخ آن نسبت به مرغ نیاز دارند، درصورتی که می‌توانید در عرض 45 دقیقه این غذای خوش‌طعم را درست کنید. فقط کافیست مقداری فیله گوشت را بصورت نواری برش دهید و در کنار آن کدو سبز، فلفل دلمه‌ای، انبه و ادویه‌جات را آماده کنید تا به راحتی یک شام ساده و متفاوت درست کنید.

10

پاستا پفکی با سس تند

مطمئنا همه شما عاشق این هستید که غذای خوش رنگ و بوی شما 10 دقیقه‌ای آماده شود. پاستا پفکی با سس تند یکی از همین غذاهایی است که در مدت زمان کوتاهی آماده می‌شود. یک وعده غذایی سالم و کم کالری که جای آن روی میز غذای شما خالی است.


دیدگاه‌ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.