رفتن به محتوای اصلی

درباره ما

گروه صنایع غذایی مانا در سال 1359 در شهر صنعتی هشتگرد در زمینی به مساحت 3 هکتار با زیر بنای 18000 متر مربع، با هدف تولید محصولات متنوع و مطابق با ذائقه ایرانی تأسیس گردید. این کارخانه در زمینه تولید و بسته بندی، مجهز به ماشین آلات تمام اتوماتیک بولر سوئیس، پاوان و فاوا ایتالیا می‌باشد و همچنین در زمینه انبارش، کنترل کیفیت و آزمایشگاه از جدیدترین و کاراترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌نماید. کارخانه تولید ماکارونی مانا در حال حاضر با 44 سال سابقه در زمینه تولید ماکارونی که 26 سال از این پیشینه، تولید با ماشین آلات «تولید پیوسته» و مجهز به سامانه پلی ماتیک، که بی‌نیاز از هر گونه عملیات دستی است، می باشد، بیش از 50 مدل اسپاگتی، پاستا، لازانیا و پاستای نیمه‌آماده با کیفیت مطلوب، تولید و روانه بازار می‌کند.

در گروه صنایع غذایی مـانا ما با استفاده از مدرن‌ترین و به روزترین ماشین‌آلات تمام اتوماتیک دنیا و همچنین با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه متخصصان ایرانی سعی در ارائه محصولات غذایی سالم و کاملا بهداشتی و ایمن داریم.

ماموریت و چشم انداز مانا

ماموریت

شرکت صنایع غذایی مانا تولید کننده و عرضه کننده با کیفیت‌ترین انواع محصولات پاستا در ایران می‌باشد که همواره در تلاش است با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و نیروهای متخصص مرغوب‌ترین مواد اولیه، محصولات سالم و مغذی خود را تولید و در سطح ملی و منطقه‌ای عرضه و در ارتقاء سبد غذای سالم خانواده سهم بسزایی داشته باشه.

چشم انداز

ما در جایگاه رهبری کیفیت بازار پاستا همواره در تلاشیم، تا با توسعه سهم بازار، طعم لذت بخش غذای سالم را منطبق با موازین تغذیه‌ای به مردم خود و سایر کشورها هدیه دهیم.

از گذشته تا امروز

1358

گروه صنایع غذایی مانا کار خود را آغاز کرد.

1369

کارخانه ماکارونی خود را با هدف تولید محصولات متنوع و مطابق ذائقه ایرانی راه‌اندازی کرد.

1375

با خرید ماشین‌آلات تمام اتوماتیک بولر از سوئیس، قدم مهمی برای پیشرفت و دستیابی به کیفیت بهتر ماکارونی برداشت.

1378

با تولید پاستا با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی، موفق به دریافت نشان ملی استاندارد ایران شد.

1380

با هدف گسترش سبد غذایی و افزایش سطح رضایت مصرف‌کنندگان، خط تولید جدید با ماشین‌آلات به‌روز افتتاح کرد.

1382-1388

برای راه‌اندازی خطوط تولید مدرن، دستگاه‌های جدید از بولر سوئیس و فاوای ایتالیا خریداری کرد.

1390

کارخانه تولید آرد خود را افتتاح کرد.

شرکت توزیع و پخش مانا را با هدف تحویل به موقع محصولات و ایجاد هم‌افزایی و بهره‌گیری بهینه از منابع تاسیس کرد.

1394

موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای ISO 9001:2008 و ISO 22000:2005 از شرکت TUV NORD آلمان شد.

خط تولید جدیدی با ظرفیت ۵ تن در روز به بهره‌برداری رساند و ظرفیت تولید خود را افزایش داد.

1402

شرکت حمل و نقل مانا ترابر البرز به مجموعه صنایع غذایی مانا افزوده شد.

با افزودن چند خط تولید پاستا و اسپاگتی، ظرفیت تولید خود را افزایش داد و همچنان در جهت حفظ کیفیت محصولات و رضایت مشتریان تلاش می‌کند.

مسیر مانا ادامه دارد...

گواهی‌های استاندارد

گواهی ISO 22000 با در نظر گرفتن سیستم ایمنی غذا و گواهی ISO 9001 با اولویت قرار دادن استانداردهای سیستم مدیرت کیفیت، مسائل مربوط به تهیه مواد غذایی و حفظ سلامت و کیفیت را در همه جنبه‌های سازمانی شفاف کرده‌اند.

ارزش‌های سازمانی مانا

وفاداری
شایسته سالاری
صداقت و احترام
مسئولیت پذیری
مشتری مداری

خانواده مانا

کارخانه آرد مانا

گروه صنایع غذایی مانا در مسیر تعالی خود، کارخانه تولیدی آرد سمولینا را با هدف تامین ماده اولیه با کیفیت در سال 1390 در کردان کرج و در زمینی به مساحت 50000 متر مربع مجهز به ماشین آلات کامل بولر سوئیس تاسیس نمود. این کارخانه دارای دو خط تولید آرد می باشد، خط اول به منظور تولید ماده اولیه انواع ماکارونی که نیازمند آرد مخصوص (سمولینا) محصولات خمیری، مانند ماکارونی، اسپاگتی، نودل و ورمیشل که از گندم نوع سخت یا دورم با پروتیین بیش از 12.5٪ و گلوتن مرطوب بیش از 30٪ استحصال می‌شود و خط دوم تولید آرد نول و ستاره و ... که ماده اولیه انواع شیرینی‌جات، نان‌های صنعتی و نیمه صنعتی و کیک و کلوچه می‌باشد، اقدام به تجهیز مدرن ترین کارخانه آرد در سطح خاورمیانه با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا با دستگاه‌های فوق پیشرفته بولر سوئیس و همچنین نیروی انسانی متخصص نموده که یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین صنایع مادر کشور می‌باشد. کارخانه آرد مانا توانایی تولید انواع آرد را داراست که می‌توان به آردهای سمولینا و نول زبر، نول نرم، آرد ستاره و ... اشاره نمود.

شرکت توزیع و پخش مانا

در پی جهت‌گیری استراتژیک گروه صنایع غذایی مانا، با هدف تحویل به موقع محصولات، شرکت توزیع و پخش مانا در سال 1390 تاسیس گردید تا با ایجاد هم افزایی و بکارگیری بهینه منابع در گروه صنایع غذایی مانا، تعهد خود را در حفظ و افزایش کیفیت محصولات و همچنین افزایش رضایت‌مندی مشتریان ارزشمند خود محقق سازد. از مهم‌ترین اهداف این شرکت ایجاد چتر حمایتی و ارتباط نزدیک با مشتریان در تمامی سطوح، افزایش پوشش و جایگاه برند، کاهش هزینه‌های توزیع و کاهش فاصله تولید کننده و مصرف کننده است و این مهم با به کارگیری نیروهای مجرب و پویا و استفاده از تکنولوژی روز صنعت توزیع و پخش در زمینه فروش، بازاریابی و توزیع کالا میسر می‌شود. شرکت توزیع و پخش مانا شامل «ستاد مرکزی پخش» و چهار حوزه توزیع در استان‌های«تهران»، «کرج»، «قزوین» و «شرق مازندران (آمل)» و سبد محصولی برندهای مانا و بن ساله می‌باشد. این شرکت با به کارگیری نیروهای مجرب و پویا و استفاده از تکنولوژی روز صنعت توزیع و پخش در زمینه فروش، بازاریابی و توزیع کالا پوشش سراسری این استان‌ها را عهده دار است.

آشنایی بیشتر
شرکت مانا ترابر البرز

هلدینگ صنایع غذایی مانا با هدف ایجاد تحول نوین در صنعت لجستیک و حمل و نقل کالا در سال 1402 اقدام به تاسیس شرکت حمل ونقل مانا ترابر البرز نمود. حمل و نقلی هوشمند، ایمن و به روز مناسب از چشم انداز این شرکت بوده که با تکیه بر همکاران متخصص و نوآور و فراهم نمودن شرایطی مناسب در جهت تسریع در حمل و نقل کالا به تمام نقاط کشور آماده ارائه خدمات می باشد. ما در این شرکت در تلاش هستیم تا بتوانیم با بالابردن اطلاعات و دانش خود سریع ترین و مطمئن ترین متدها را پیش پای مشتریان قرار دهیم تا همگان ما را بعنوان برندی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر بشناسند. خدمت به شما افتخار ماست.

همکاری با ما

فرصت‌های شغلی جذاب و متنوعی در انتظار شماست. به ما بپیوندید و بخشی از تیم حرفه‌ای ما شوید.

مسئولیت اجتماعی مانا